دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ |۲۷ صفر ۱۴۴۶ | Sep 2, 2024
رحلت رسول اکرم

حوزه/در پیام تسلیت رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران آمده است: رسول اکرم (ص) و اهل بیت علیهم السلام پیشوایان بشر به سوی فضایل و ارزش های متعالی الهی اند و آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی آن رهبران الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریقت سعادت و کمال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، حجت الاسلام دهقانی؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران با صدور پیامی سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا علیه السلام را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بنام خداوند بخشاینده و مهربان

رسول گرانقدر اسلام و خاندان مطهرش، مظاهر کمال و کرامت و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند.

آن بزرگواران پیشوایان بشر به سوی فضایل و ارزش های متعالی الهی اند و آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی آن رهبران الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریقت سعادت و کمال است.

در سالروز رحلت پیامبر عظیم الشان دین مبین اسلام، خاتم مهربانی و رحمت، حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبر پیامبر (ص) و کریم آل طه، امام حسن مجتبی (ع) و امام هشتم امام رضا(ع)به سوگ می نشینیم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی عبادات و عزاداری های شیفتگان راه حق در این ایام، بیست و هشتمین روزِ ماه صفر را محضر همه مسلمانان و به ویژه مردم شریف و ولایت مدار شهرستان کامیاران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha